Cacharel ապրանքանիշը իրենից ներկայացնում է երեք հիմնական հասկացությունների միավորում՝ ազատություն, կանացիություն, ռոմանտիզմ։ Հիասքանչ կանանց համար նախատեսված առաջին հավաքածունների հետ ստեղծվելով, այս գաղափարը իր արտացոլանքն է գտել նաև կորեկցիոն շրջանակների մեջ, որոնք նորաձևության տունը թողարկում է տարիներ շարունակ։ Cacharel ապրանքանիշի կորեկցիոն շրջանակները իրենց մեջ հիանալի համատեղում են դասականը և նորագույն տեխնելեգիաները՝ ժամանակի հետ զուգահեռ։ Իտալական Mondottica օպտիկական ընկերության հետ համագործակցությունը նոր մակարդակի բարձրացրեց շրջանակների արտադրությունը՝ համատեղելով իտալական դյուրինությունը և հարմարավետությունը Փարիզյան իրական շքեղության հետ։